Jag överlevde

IDAG mina vänner, har jag tagit mig igenom en hel vecka som stallchef i ett stall med ca 70 st hästar (man är två stycken samtidigt)..
 
FATTA MIN LYCKA! Jag fick sånt lyckorus över att slippa att jobba i stallet, att vi var klara! (Att jag sedan måste göra en till vecka till våren tänker jag ignorera just nu...)
 
Detta var tvunget att firas med en tur till Halmstad som innebar shopping där vi stylade varann för att hitta "ens inre stil" och jag är helt klart åt hippie hållet, med en rockig touch när jag känner för det ;)
 
Hittade en tröja på rea för 70 kr på Gina (bild får komma upp imorgon) och sedan blev det bio på det - "Hotell Transylvania". Gullig film, ingen favorit, men jag är så barnslig så jag tyckte om den ändå ;)
 
Och inte nog med det- IMORGON ÄR DET DAGS att prova ut studentmössan..
SHIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0