Jobb i skogen!

Idag har det hunnits med mycket!
Enskilt skolfoto, hopplektion ( igen! :D ) på Chitroon och sedan ett dressyrpass på skogsvägarna med Mulle!
 
Hopplektionen gick helt okej, alltid kul att hoppa! Dock är han lite osäker och ville ogärna hoppa av längre ifrån och jag kunde inte riktigt lägga han hundra procent rätt som det var idag! :) Dock lyckades jag vara rätt följsam ändå när det blev lite småtokigt ;)
 
En nyttig övning med trekombination där vi varierade galopsprången med att gå kort det första och öka andra, och andra varianter :)
 
Sedan cyklade jag direkt till Mulle för att rida ett dressyrpass i skogen helt enkelt! Det blev mycket skänkelvikningar, övergångar, öppna, sluta och tempoväxlingar och jag var väldigt snabb med att ändra mellan övningarna. Ju mer jag varierade- desto mer bjudning fick jag fram! Så båda blev rejält svettiga och förtjänade den långa avskrittningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0