Pressad dag!

Hade tänkt ta en sista sovmorgon inför min stallchefsvecka, men istället blev de upp till stallet för ett möte med Ungdomssektionen! Mycket viktiga saker togs och reddes ut, så ska blir spännande att se hur det blir nu.
 
Sedan hann jag även dra iväg till Scotland i  ett uppehåll av regnet, och idag red jag barbacka! Jag tänkte på handen, att sitta djupt och att få fram bröstet och när jag gjorde det gick det super.
 
Scotland var allmänt avslappnad och lugn idag, riktigt duktig. Behövde detta passet på en fin ponny :) Även han verkade nöjd med sig själv! ;)

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej. Jag har sökt i timmar efter scotland Yard och äntligen hittat mer info om honom. (köpte han som 5 åring och hade han många år, sen verkar det gått snett, sen kom ni BRA. Jag har skrivit detsamma till Linn (och på så vis kom jag hit). Jag är såå glad att han fick det bra tillslut. "Det verkar iaf så :)" underbart!! Mvh Wiilow Josefine

Svar: Åh vad kul att höra! Han har det super hos Linn och är verkligen en underbar personlighet och sprider glädje den hästen! Supergo! Vad hittade ni på när han var i er ägo? :D
Mvh Alexandra
Alexandra

2013-11-05 @ 01:40:27
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0