2 April och ändå lyckas jag

Har suttit på balkongen och skrivit på min projektrapport mestadelen av dagen, blandat med att kolla in kläder jag vill ha nu när våren är här!

Det rubriken syftar på att jag har brännt mig i ansiktet. Fint, var lysande röd i ansiktet. 

Imorgon ska jag hjälpa en i stallet och därefter MÅSTE jag hitta någon som vill se The Host med mig, den går nämligen bara i Gislaved imorgon haha!
 
Har tidigare läst boken (Genom dina ögon) men har helt missat att den skulle komma som film, ett måste att se ju. Dessutom har Matilda sagt att den var asbra. Luras inte av trailern, det är ingen skräckfilm. Jag hatar skräckfilmer så skulle aldrig tipsa om något sådant ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0