Dagens bästa kommentar

Här har vi en som tog till sig "Vikten av att berömma inlägget"!

Ang. beröm 
Red beijing igår, kände att jag var tvungen att sitta på häst ryggen igen och efter att läst din blogg flera gånger om dagen (A) heheh så bestämde jag mig för att prova beijing, red henne endel i början, men jag vet att du ridit henne mycket så ville känna på henne igen!

Duktig Alex! du har verkligen fått denna hästen fin! hon är riktigt arbetsvillig, lite vinglig än kanske men det kommer med tiden :) hon är ju nääästan ftf en bäbis :D även om kondisen inte är den super duper bästa så vill hon verkligen arbeta, väldigt mjuk i steget och väldigt go personlighet! :) 
Klappa dig själv på axeln Alex!


Tack så himla, himla mycket till klasskompisen Rebecca! Blir så himla glader, kommer nog le tills jag somnar. Wiiie! Kram till dig! :D

Kondisen-  haha håller med, den är den sämsta någonsin! Beijng blir svettig innan unghästarna blir det, det säger väl en hel del... ;) Blir bebisarna svettiga under sadeln behöver hela Beijng duschas då hon är sjöblöt. Lite tragiskt, men det blir ju bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0