Dagens

Idag fick jag välja på att följa med till Ullared, eller göra välbehövligt plugg. Det blev såklart det förstnämnda och jag utförde inget shopaholicbeteende idag inte! Var sugen på ett par skor, men överlever utan dem ett tag till :)

Jag är ganska analytisk som person, vilket märks både i vardagen och bland hästar. Beter sig en häst konstigt analyserar jag problemet och ger 10 olika förslag på vad det kan vara och i vardagen analyserar jag ofta omedvetet folks handlingar och varför dem gör det.
 
Kom och tänka på hur intressant det måste vara att sitta i Ullareds kassor och bara på folks shopping kunna se hur de är som person. Håller de på med fiske, ridning, mycket dataspelande eller är väldigt modeintresserad? Jag skulle säkert kunna få ett sånt jobb att vara kul, men hade nog svävat iväg och glömt att ta betalt och istället funderat på vad familjen har för hundras där hemma. Typiskt mig som söker efter förklaringar till allt haha!

Vilket jobb skulle passa mig efter denna beskrivning? ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Analytisk och problemlösare.. Det är ju ingenjör ;)

Svar: Kräver dock Matte D för det tyvärr.. ;)
Alexandra

2013-04-06 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0