Division III

Uppstigning 5,30, knoppa hästen och bege sig mot Hermanstorp för första utetävlingen på år och dar. Så började min söndag och jag är förvånandsvärt pigg fortfarande!
 
I förklassen (90 cm) kändes det väldigt bra! Hade flyt och red mycket bättre än förra omgången, även om han inte var 100% framme för skänkeln.
 
I lagklassen startade jag sist i laget och var tvungen att nolla. Efter mycket tjat om framåtbjudningen red jag istället iväg Floyd för mycket mot hindrerna, så det blev lite hejsan hoppsan... Är väldigt nöjd då vi höll nollan och han hade bjudning, vilket var dagens mål för mig! Detta var nästsista omgången av division III, men jag rider inte i finalen då vi rider två omgångar var och jag har nu gjort mina :) Laget hade inte flyt idag, hade lite pet här och men slutade ändå fyra totalt.
 
Nya tag nästa gång för laget, håller tummarna för seger! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0