Herregud. Nu är det ju vår tur!

Råkade läsa ett snart ett år gammalt inlägg om mina tankar kring studenten...
 
"Jag har sett treorna springa ut och detta året kändes det lite mer
Vill svära. FAN. 
Kommer sakna dom <3


Börjat filosofera över att nästa år är JAG en trea. 
Den som nollar ettor, är galen och ska skrika om student. Helt sjukt. 
Nästa år är det mitt älskade NP10B som står på trappen och sjunger i vita hattar. Jag kommer säkerligen inte träffa alla igen efter det. Vill verkligen inte det ska hända. 

Låt mig stanna just här, snälla?"
 
Skolan har verkligen inte varit sig lik utan de gamla 09orna. De var ett sånt himla liv med dem här och riktigt underhållande personer.
 
Lite ångest börjar jag minsann få, egentligen inte för att lämna skolan utan mer för att inte ha något att komma tillbaka till i höst. Den 5e juni är det slut, done, finito. DET är vad som skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0