Min helg

Vad har jag hittat på i helgen då? Jo, lördagen spenderades i Gränna då min kusin konfirmerades och jag åt hur mycket god mat som helst. Pappa och jag smet iväg och letade upp en polkagrisaffär som fortfarande hade öppet en lördagseftermiddag (nästan hela staden var stängd) och förföljdes av ett par tyskar som hade samma uppdrag i åtanke. De gav upp lite snabbt, synd för dem- mer till oss hehe... ;)


Idag har familjen ätit födelsedagslunch hos Farmor med jättegod mat och efterrätt i massor. Tror att vi alla rullade hem efteråt... Sedan hann jag med att träffa några gislavedsbor och göra upp planer för sommaren. Kan säga att det spekulerades om både forsränning och pimpa en bil rosa. Hur det slutar återstår att se, vågar knappt tänka på det haha! 

Nu sitter jag nere i Halmstad och har funderat på hur jag ska tjäna en förmögenhet på en sommar. Uppfinna en Iphone 6 kanske? Får börja skissa på en sådan imorgon... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0