Som en blöt katt

 
Det var hunting på skolan idag, vilket innebär banhoppning och terräng i ett sammanslaget moment. Detta var något jag inte kunde missa så ställde upp som funktionär. Krävdes inte så mycket jobb, bara ropa lite fram och tillbaka och låtsas att man hade koll på läget ungefär. Problemet var ju bara att himlen valde denna onsdag för att öppna sig och tömma sig totalt...

Kul att se, enda anledning till att jag inte själv var med är att jag inte riktigt trivs med någon annan häst än Beijng och trodde det skulle vara att man "hoppade" ut från banan och att hon skulle tycka det var lite konstigt. Så sket i det! Hade jag vetat att Fair Lady var så trevlig att hoppa kanske jag tagit en runda på henne! :) Perfekta priser hade de också, vinnaren fick 2,5 kilo godis!! Hur perfekt inför nationella på fredag haha? ;)
 
Nä, nu ska jag duscha och sörja att jag inte hunnit plugga ännu. Kommer antagligen hamna framför tv:n ändå så.. ;)
 
Foto på foto från tävlingen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0