Go Söndag

Nu känns det som jag har världens tidspress att hinna med att träffa alla jag vill träffa i Sverige. Datumet närmar sig...

Idag har jag alltså ridit Harry på morgonen, elegant glidit av när när han fjantade sig vid några tjurar och sedan trimmat han lite i paddocken istället. Där var han lite loj men då han ute på natten är inte det så konstigt. Annars skötte han sig väldigt bra och gör exemplariska galoppombyten, helt okomplicerat. Duktig ponny!




Efter lunch körde jag och fina Joss iväg till Öreryd och badade, pratade och skrattade högst av alla och störde nog de flesta på stranden... De måste ha undrat hur gamla vi egentligen var! Kommer sakna denna tjej otroligt mycket, så olika men ändå så lika!
 
 
 Bild från när vi träffades, galet små. Bara kolla hur kort mitt hår är!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0