Harry i massor

Igår red jag fram ute och red sedan en liten stund på ridbanan så vi kunde filma. Kan ju vara kul för Malin och Mia att se och ev. slänger jag upp filmen här också!

Efter att ha jobbat igenom honom och gjort många övergångar så han blev mer uppmärksam på mig blev han väldigt trevlig att rida!

Idag blev det sista ridturen på Harry och det utnyttjade jag och Ida med en uteritt på okända, mjuka gräsvägar som var helt underbara att rida på och det tyckte Harry också! Han var piggare än vanligt och allmänt positiv, vilket han i för sig alltid är verkar det som!

Vi rullade på i galopp en längre sträcka, vilket är precis den träning han behöver, så det passade perfekt!

Nu ska Harry vila några dagar fram tills ägarna kommer hem igen. Han är en trevlig ponny och jag kommer såklart hålla tummarna för Malin och Harry på framtida tävlingar! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0