Mina favoriter

När man tvekar, när man är osäker och kanske även rädd.
 
Då är det de dessa quotes som lugnar mig och jag hoppas att även ni tycker om dem. Jag funderar på att rama in några och få upp det på väggen, så man vaknar och ser det varje dag. Vilken pepp!
 
 
 
 

 

 
 
"Det är inte långt kvar, det är bara att fortsätta tills jag kan inse att jag är i mål"
 
 
"Himlen kan vänta// Heaven can wait"
Jag vet inte varför jag föredrar den på svenska dock.
 
"Även om världen skrämmer dig måste du våga leva"
En favorit.
 
"Varje gång du möter min blick blir min värld en aning större. Varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod. Varje gång jag möter din blick så vet jag vem jag är"
 
"Kids you may think your only choices are to swallow your anger or throe it at someones face. But there's a third option. You can just let it go. And only when you do that is it really gone and then you can move forward"- How I Met Your Mother, Ted Mosby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0