Envis

Idag bestämde jag mig för att vara med på ridningen, men hostan envisas. Störande.

Fick iaf Cool Breeze, 6 år gammal. Måste börja med att han har förbättras som jag vet inte vad! Red han senast i september-oktober kanske? Då hade han inga muskler över ryggen, överhuvudtaget. Han hade skitsvårt att hålla ihop sig och var svag i bakdelen.
 
Nu börjar hans rygg se rund och välmusklad ut och han jobbade på som tusan! Kändes riktigt bra, plus att jag blev riktigt kär i sadeln. Man bara satt där och det är nästan värt att överväga att köpa en sån sadel och använda den som fotölj framför TV:n. Just sayin.
 
Nu ska jag intensivplugga lite och sedan sova. Det gör jag nästan redan ändå så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0