Proppmätt

Idag gjorde jag amerikanska pannkakor till mig och min broder, som egentligen inte har lov- han är bara sjuk. Tror jag har lyckas smitta honom hehe... Kan upplysa er om att man inte behöver mer än en pannkaka och på två så är man på bristningsgränsen. Ifall ni undrat ;)
 
Nu måste jag spendera dagen med plugg, otaggad som satan men vad gör man inte? Körteori, Historia och Engelska står på schemat, så får väl se hur långt jag hinner innan jag råkar slå på en film. Upsi.


Fina lilla Snuttan får stå för bild! Hon stod på min praktikplats i höstas, ett försäljningsstall i Ängelholm! Liten C-ponny som var galet trevlig, lite som Bejing faktiskt. Nu står hon i Frillesås eller Fjärås tror jag det va. Hoppas hon har det bra!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och hoppryttare

Vad heter hon?
Jag bor i Fjärås :)

Svar: Hon kallades Snuttan i varje fall, jag vet inget annat namn. Men hon var e. Powerboy och hamnade på ridskola- så mycket vet jag! :)
Alexandra

2013-02-20 @ 18:32:47
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0