Ta tag i mitt liv?

Funderade på att åka en runda till Borås Grand Prix och kika lite, men när jag insåg att de int hade någon "mässa" ångrade jag mig. Även om deras kollektion är rätt snygg...
 
Efter ungefär 50 misslyckade försök har jag lyckats se klart "The Vow"- klassisk romantisk film. Lite "The Notebook" över det hela, hjälper ju inte att de har samma kvinnliga skådespelare heller ;). Men det var fin och gullig, lite "Kärleken ska övervinna alllt"-stuk på den.



Var tvungen att slänga in denna parodin på trailen (så ingen spoiler), bara klockren hahahah!!
 


Nu ska jag ta tag i mitt liv. Lite plugg och kanske vara lite social? WOW, jag imponerar mig själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0