Chokladmuffins och Citroner

Började dagen med att ta en ridtur på Chitroon, som brukar extraknäcka som galopphäst! För att beskriva passet kan man väl säga såhär- När hästen var avslappnad, blev jag avslappnad och kunde sitta djupt i sadeln och få till riktigt härligt schvung och öppnor! När hästen blev spänd, studsade jag upp ur sadeln och det blev kaos haha! :)
 
Red för Maud som är väldigt rakt på sak och ärligt i det hon säger och hon tyckte att jag verkligen skulle vara nöjd med passet och att det var bra jobbat! Blev lite chockad så visste inte riktigt vad jag skulle säga ens så det blev ett  chockat, men glatt "tack..?" ;)
 
Har hunnit med en ordentlig springtur och nu blir det intensivplugg inför historiaprovet imorgon, förhoppningsvis med en chokladmuffins! Perfection.
 

Kommentarer
Postat av: Marta

Fin blogg!

Svar: Tackar så mycket! :D
Alexandra

2013-02-01 @ 08:47:48
URL: http://nattstad.se/stalltjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0