Funderingar kring Balen med stort B

Balen är ju en självklarighet för många, men själv vet jag inte.
Jag har alltid tyckt det varit självklart att man ska gå. Fram tills jag själv är inne i tredje ring. 
 
Jag tvekar nog mest för att jag skulle kunna ha pengarna till resor, vilket jag så otroligt gärna vill ut på, och då Plönninge har ett sådant underskott av killar och överskott av tjejer kan ni nog räkna ut hur det kommer bli. 
 
Jag är ändå inne och letar balklänning, ifall att liksom. En back up plan, då jag alltid brukar ändra mig tusen gånger innan jag bestämmer mig, och då kan det vara lika bra att veta vilken klänning jag vill ha om jag väl bestämmer mig för att gå ;)
 
Färger är också ett dilemma- vad ska man ha för färg egentligen?
Jag älskar ju turkost, som många vet haha, men vet inte om jag ska ha det på klänningen. Annars är jag inne på persikofärgad eller någon annan ljusare färg, då de är extra snygga om man fått lite färg! Men det vet man ju inte om man kommer hinna få .. Ni ser, dilemmat rullar på! 
 
Well, satsar på att välja klänningsmodell först, så kan ni lämna färgförslag som jag skulle passa i; Tack! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Hulander

Turkost!! ;)

Svar: Den ligger bra till den färgen asså! ;)
Alexandra

2013-01-09 @ 11:03:25
URL: http://emmahulander.blogg.se/
Postat av: Tilda

Klart du ska gå balen! Jag äger ju en balklänning ^^ Du kan få låna den kanske? eller syrrans blåa? ;)

Svar: Haha det kan ju vara nödlösningen! Snällt av dig! :)
Alexandra

2013-01-09 @ 19:21:53
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0