Slut för denna veckan

Har nämligen studiedag imorgon och har redan tagit min hem, tack vare att Amanda körde bil- underbaart! :D
 
Under dagen har jag hunnit med två prov, ett i EU och ett i Naturkunskap. Lite blackout, men hoppas det gick bra iallafall.
 
Något spännande som hände idag var att jag faktiskt red unghäst på riktigt för första gången idag. Gloria skötte sig galant och travade på fint! Lite trixigt med galoppfattningarna bara, men det kommer.
Känner att unghäst-ridning är lagom avancerat för mig för där är det "Less is more" som gäller. Perfa!
 
Dagen imorgon ska jag försöka göra något vettigt. Gå med hundarna, baka något gott och sätta mig med en smoothie och plugga. Blir säkerligen en film också! ;)

Kommentarer
Postat av: Tilda Edin

Hejsan! Superfin blogg!
Skönt med Fredag va? :)

Svar: Hej och tack så mycket! Fredag är underbart, och kan inte bli bättre när det dessutom är studiedag! :)
Alexandra

2013-01-25 @ 08:13:34
URL: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0