Födelsedagsfirande

Under första helgen på semestern har mycket hunnits med! Lördagen bestod av att åka upp till stallet och bistå som sadelinpassare och lämna saker till den stora loppisen som kommer vara öppen under Garks Nationella tävlingar nästa helg. Det droppade in några fler som ville ha råd så slutligen var det 5 hästar som fick sina sadlar kontrollerade. Riktigt kul!

Kvällen fylldes med lite födelsedagsfirande åt min bror och avrundades med att titta på film med Amanda till sent in på natten.



Ser ut som en pygmé bredvid honom... Haha!
 

Kommentarer
Postat av: Petronella - siktar mot stjärnorna

Kär i din kjol, var har du köpt den?

Svar: Du har bra smak, det är en av mina favoriter! Om jag är inte är helt fel ute köpte jag den på Monki, tyvärr var det nog förra året så kan vara svår att hitta nu... Du kan ju alltid spana in gradera och Blocket för att se om någon är omsatt nog att sälja den? :)
Lycka till!
Alexandra

2013-07-22 @ 09:31:51
URL: http://petronellalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0