Livet på en pinne

 
Recept på irritation:
  1. Liten stuga där hela familjen är instängd pga dåligt väder och brist på vettiga saker att göra.
  2. INGET INTERNET!! Tar ca 4-5 timmar att streama en film, och då kan det hända att filmen ändå dampar loss och gör så att allt måste laddas om. Ett under att datorn inte är slängd i väggen ännu av ren frustration!
  3. Ingen tjejkompis i närheten. 
  4. Mitt knä gör att jag inte kan springa och få ut irritationen. Jag kommer explodera haha!
Hoppas jag överlever tills fredag, då ska jag hem och testa på Paintball på kvällen! Något jag aldrig gjort innan så jag räknar med ett antal blåmärken..

Kommentarer
Postat av: Idisslarn

Varför hörde du inte av dig till mig? :)

Svar: Jobbar inte du nu då? Om jag åker ner mer i sommar hör jag av mig direkt då, Väla tillsammans maybe? ;)
Alexandra

2013-08-01 @ 18:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0