Rest in peace sommar

 
Sörjer att ingen ville åka till Bråvalla festivalen med mig.. Hade lätt toppat hela sommaren!
Blir galen av alla bilder därifrån och denna film. Haha ville så gärna vara där!  
 
Vem är på nästa år??
 
 
http://youtu.be/aRtiep5oIvU
 
Underbara historier +film från jossanamigo.blogg.se
 
Random onykter kille gå in i vårat camp och pekar på vår hög med skräp;
Random: Kan man gå här eller??
Jag: Ja med risk för att få ketchup på sig dock!
Random: Äh lite ketchup har väl ingen dött av?
Jag: Men man vill ju inte ha ketchup på skorna, det kan ju se ut som mens!
Random: Äh mina skor är så jävla leriga ändå!
Frida: Du borde ha på dig stövlar!
Random: Det är bara bögar som har stövlar!
Frida: Men va! Jag har ju stövlar!?
Random: Ja du är ju inte bög. ... Du är GAYYYY!
*går iväg och messar "homo! homo! homo!"*
 
 
Jag & Frida är ut och går mot vårt tält 4 på morgonen och går förbi ett random camp:
Kille: Hörrni! Hörni kolla den rödhåriga!
Kille2: TITTA! TITTA GINGERN! KOLLA EN GINGER!!
Frida: *muttrar* Men diskret!!!
 
 
Kille i grann-tältet (Oscar) friade till Amanda och det vankades festival-bröllop mitt i natten:
Oscar: Men nu när vi är typ gifta tycker jag att du ska väcka mig med frukost på sängen imorgon!
Amanda: Men självklart!
Oscar: Ja! Jag vill ha Jordgubbar doppade i nutella.. och... och... ROST MACKOR OCH OBOY!!
... 
 
 
Jag, Fredrik & Evelina sitter i vårt tält, Evelina sitter och äter på mina chips:
Evelina: FY FAAN VAD GODA CHIPS!! Vad är det för smak på dom?!
Jag: Det är Cream Cheese chips! De är lätt godast!
Evelina: Fyy fan vad goda!
Fredrik: När jag var liten åt jag kebab hela tiden. Sen slutade jag göra det men nu gör jag det igen.
Jag: HAHA Dafuq?!
Fredrik: Jag vet inte men det hade en koppling till chipsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0