Vad är det här?

Ägnade idag en fundering om vad min blogg egentligen är för något, vilken kategori den faller under.
 
Min gissning är en "wannabe fashionista" blogg av någon som inte kan mode, men sanningen är att jag inte tycker om att skriva ut ALLT jag gör på internet och därför håller jag mig till hästar och just nu ekar häst-delen i mitt liv tomt. Ett medvetet val.

Jag hatar läsa onödiga inlägg som "nu åker jag dit", "nu gör jag detta"; tråkiga inlägg som man inte tycker är kul att läsa om. Ungefär som mina egna inlägg på sistone haha! Därav är uppdateringen dålig, tänk annars vad mycket tråkigt jag skulle skrivit om! Ex. Nu har jag ätit frukost, nu har jag ätit lunch, nu har jag duschat, nu har jag solat, nu har jag målat naglarna... Tråååkiiigt!
 
Jag kan glädja er med att bloggen kommer få lite häst-inlägg under någon vecka då jag ska vara hästvakt åt en fin ponny från Gark från och med nästa helg. Ska bli roligt att kravla mig upp på en hästrygg för första gången sedan studenten ( 53 dagar sedan, för er som tycker om onödig fakta). Då får jag känna efter hur intresset ligger till egentligen eller om jag ska låta det vila ännu mer. 
 
Jag vill nämligen inte fortsätta bara för att, då vill jag hellre ta en paus, hinna börja längta efter det och börja igen med ny energi! Just nu saknar jag mer att pyssla med hästar än att rida, men vi får väl se om det ändrar sig... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0