Livet går vidare

Blev ingen utgång i Halmstad igår då det blev lite misstiming med skjuts och sedan hade redan sista tåget gått. Istället har jag gjort ett halvt seriöst försök att packa upp alla saker från Plönninge och kommit fram till att jag hade behövt minst en garderob till... Får väl göra en storrensning någon dag. Har fortfarande mycket som ska sorteras och ställas på plats, men det finns ju en dag imorgon också right? ;)
 
I övrigt hade jag velat bo vid havet nu så jag hade kunnat cykla dit, sola och bada utan att det var så komplicerat. Hatar hur dålig komunikation Gislaved har med alla större städer- jag kräver en tågstation!
 
Well, nu blir det lite solning på altanen, kanske tränar lite och för att låtsas att jag är hypersvensk kan jag ju slå på stort och kolla på prinsessans bröllop. Yay... ☹
 
Såhär skulle jag sett ut igår!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0