Ta tag i livet

På riktigt, jag är redan uttråkad på livet. Jag är inte taggad på att jobba, jag är inte taggad på att plugga då jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv och det enda jag vill göra är att resa. Lösningen på ekvationen är pengar i massor och då måste jag ju jobba ändå.
 
 Vilke problem, eller? ;) Nä har faktiskt tagit tag i mitt liv ikväll och sökt seriöst efter en Au Pair familj. Det börjar närma sig nu då jag helst vill lämna Sverige i Augusti. Spännande! 
 
Just nu är jag den enda av mina vänner här hemma som har sommarlov/ är arbetslös så det jag gör under dagarna är mest att sola. Därav inget intressant att skriva till er om! Men fick lite peppande ord från en kompis igår kväll "Jag tror på dig. Du kommer bli något, det är jag säker på". Så himla gulligt och det behövdes höras. Tack till dig!
 
Glad, nybakad student på flaket i onsdags! Snart en vecka sedan, galet ju!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0