Tre styrkor

Här är tre styrkor jag har som ryttare.
 
★Jag är lugn i alla lägen. Spelar ingen roll om hästen bockar, stressar, studsar eller är jobbig. Det enda som får mig rädd när jag sitter till häst är när hästen stegrar såpass att den kan slå över eller om hästen drar okontrollerbart.

 
★ Jag är väldigt avslappnad och inverkar bra i min lätta sits. Allting blir bättre när jag får stå upp i sadeln och hästarna brukar reagera ganska snabbt på det.



★ Jag vågar påstå att jag har mer känsla än teknik, vilket är både bra och dåligt. Det gör att på vissa hästar bara klaffar det direkt, nemas problemas vi klarar allt! På andra hästar blir det ren katastrof... :)
 
 
Nämn tre av dina styrkor i kommentarsfältet vettja! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0