Bloggar jag följer

Som så många andra följer jag några småbloggar av nära och kära, bara för att få en inblick av det jag inte är där för att själv se! Bl.a. klasskompisars bloggar tycker jag är superkul att följa och såklart Garks egna ryttare. Alltid kul att se hur det går för hemmaklubben ;)
 
Men om vi ska prata om "kända" bloggare. Vilken är egentligen min favorit? Jag är en väldigt hängiven bloggläsare och följer  40 bloggar på bloglovin. (Shit, jag har problem...) Måste inflika att alla inte är aktiva, så snarare 30 st jag följer. (Ändå ett problem. Behöver jag terapi för överkonsumtion av bloggläsande?)
 
Ur min gallring har vi här min topp 5!
 
  1. Nellie Berntsson- Är mest facinerad över att hon tjänar så stora summor på sin blogg och alla möjligheter hon får. Det gör mig nyfiken på vart hon kommer sluta, och om hon någonsin kommer sluta växa med bloggen! Blir dock aningens irriterad på att man ser att saker som hon ex. skrivit om, köpt kommer upp på massa bloggar senare. Ett nytt uttryck har skapats "Wannabe-Nellie".

  2. Linn Olsson- Saknar visserligen Winnie på bloggen, men blir inspirerad av att hon redan driver ett företag. Power till det.
  3. Ponnysanning- Håller en uppdaterad på både skvaller inom hästvärlden, intressanta nyheter och tips.
  4. Johanna Grant- Får till riktigt bra inlägg lite då och då, samt att hon har mycket outfits, alltid kul att se.
    Lägg märke till att bilden är från Gark!
  5. Powerpony.blogg.se- Ingen "storblogg", men har ändå fångat mig. Dels för att hon satsar på fälttävlan och dels för att jag inte kan förstå hur hon kan pumpa ur sig på många vettiga inlägg på en dag. En stor gåta!

Vilka är era favoritbloggar, som ni bara inte kan låta bli att läsa?
 
 
Kommer ett annat inlägg om mina favorit "småbloggar"! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0