Vilket flyt!

Vi har bombaderats av mail här hemma, verkar som rätt många bevakar både blocket och Hastnet såhär under helgen! Härligt att rensa bort saker man ändå inte använder eller ens kommer kunna använda igen! Ponnystorlekarna kommer ju aldrig bli aktuella igen precis, tragiskt värre.

Råkade titta in på Hööks vårkollektion igår och får smälla mig själv på fingrarna för att inte klicka hem dessa fina grejer nedan!

Att de dessutom har 15% på alla täcken just nu, gör det bara svårare. Hur fina som helst, ge mig tack!



Kommentarer
Postat av: Julia

Jäklar så snygga jeansridbyxor!!

Svar: Erkänn! Jag är aningens kär!
Alexandra

2013-03-24 @ 14:17:33
Postat av: Anonym

man ska ju inte ha jeansridbyxor ..

Svar: Varför inte? Då kan man lura mattanterna att man har vanliga kläder! ;)
Alexandra

2013-03-24 @ 17:02:24
Postat av: Alice

Hej!! Jag har en tävling vem är sötast??
Gå jättegärna in och rösta! Blir super glad om du röstar! :D

2013-03-31 @ 15:59:04
URL: http://ryttaralice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0