Latmaskeri

Skriftliga nationella i Engelska avklarad och eftermiddagen spenderades i stallet.

Först blev det ridning på Beijng och satte rätt mycket press och krav då läraren satte högre krav på mig, vilket var superbra men hästen blev lite sur haha! Märks så tydligt när on tycker det börjar bli jobbigt.. ;)

Andra passet skulle jag haft Chitroon men han hade tappsko så då blev det istället Tango! Tränade skänkelvikning, öppna och sluta och när jag fattade hur han ville ridas gick det bra, innan dess- NOPE! :)

Jag är egentligen en himla lat människa så jag behöver tränare som tjatar och ställer krav på mig och pushar mig att faktiskt skärpa mig och rida ordentligt. Säga till en gång varje kvart fungerar inte riktigt.  Lite bristvara på såna tränare här nere, men bättre än inget :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0