Rödhet kallas det

Idag har solen tittat fram på allvar och alla plönninge-elever slänger direkt på sig sommarkläder, slänger sig på gräsmattan och försöker få lite färg på vinterblek hud. Problemet är att på vår skola går alla all-in och resultat blir likadant varje år = Människor som antar en mer röd färg än en brun färg haha! Aldrig lär man sig! 
 
Jag lyckades undgå detta problem just idag, då halva dagen spenderades i ridbyxor, vilket var precis så varmt som det låter!
 
Till själva ridningen. Idag blev det bara en häst riden och det blev Beijng. Fortsatt kamp för att stärka hennes bakdel, kämpigt för oss båda men när det släpper kommer resultatet bli magiskt. Det sätter jag en glass på! ;)
 
Efter skolans slut stannade jag kvar i stallet för att titta på Division 3 hoppträningen för Lotte. Lika nyttigt varje gång och bad om lite tips för min egen ridning och fick som vanligt kloka och bra svar. Önskar att jag haft en av mina praktiker hos henne :)
 
 
Nu blir det intensiv-plugg med ett glas Oboy, känns väldigt bra faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0