Vårförkylning

Efter en hel del vind och molnig himmel har jag nog dragit på mig en förkylning, hur lyckat är inte det?

På vägen hem från Tranemo svängde jag förbi Gark och kollade på lite dressyrlektioner innan kvällsmaten. Himla tråkigt när man inte kan höra vad tränaren säger för tips när man sitter på läktaren bara!

Imorgon kommer jag troligen åka och titta på terrängen i Tranemo för ponnysarna, speciellt då det är många välkända ansikten för min del! ;)

Om någon är sugen på att hänga på och se hur det fungerar i fälttävlan kan ni höra av er! :)


Kommentarer
Postat av: Thea

Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg.
//Thea

2013-05-05 @ 11:57:31
URL: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0