Catching Fire

Inbillar jag mig eller har alla skådespelarna bara blivit bättre? Det känns ärligare, mer äkta och jag är helt såld. Satt helt uppslukad av filmen och bara njöt.

Hur ska jag kunna vänta ett helt år på uppföljaren? Förhoppningsvis kan jag då se den med svenska "bio-gänget" som tradition egentligen kräver! 
 
Vi har ändrat lite i gänget men vi har tillsammans tittat på alla Twilight-filmerna och när den sista filmen varit på bio bestämde vi oss för att fortsätta med Hunger Games serien. Det visade sig vara ett himla bra val ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

åh vill se den!

Svar: Det borde du, hur grym som helst!
Alexandra

2013-11-26 @ 15:16:39
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0