Glad att jag har er

 
 
 
Idag hade jag planerat att skypa med både Josefine och Matilda och så visar det sig att man måste betala för att videoskypa med flera samtidigt. Typiskt! Blev ändå ett två timmars långt samtal om matte, hundraser, kokböcker och livet i allmänhet.
 
Himla underbara tjejer jag har ändå, längtar att få träffa er igen. Ni är oslagbara.
Och Joss, ditt specialtillägnade inlägg som du efterlyste kommer upp någon dag ;)
 
Detta är allt jag orkar skriva då jag fick den värsta nyheten någonsin idag. Håller alla tummar och tår för dig, var stark, som jag vet att du är! ❤

Kommentarer
Postat av: Blackkie

Jag ser fram emot min special (;

2013-11-20 @ 21:46:14
Postat av: Tilda

Ååh du är bäst! Joss med!! Vet inte vad jag skulle göra utan er! :D <3

2013-11-26 @ 10:29:55
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0