Surviver



Nä, kan väl inte säga att det var särskilt mycket fart och fläkt igår. Var en väldigt lugn dag och då stod man mest stilla på ett ställe och försökte hänga med i samtalet.

Får hänga på en annan gång innan jag kan säga om det är något för mig, men är ju inte så jaktintresserad så tror team chasing hade passat mig mer faktiskt!

Alla var klädda i kavaj, beiga ridbyxor (UK:s motsvarighet till våra vita och lättare att gömma smuts på!) och ovanstående halsdekoration med plastrong. De blev väldigt chockade när jag sa att vi tävlar i vita ridbyxor i Sverige!

Värt att nämna är att jag hade Blossom som var så pass lugn man ändå kan vara på en hunting, så det var bra att starta med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0