Älskar lediga dagar

Att ligga kvar i sin varma säng när man hör andra gå upp och istället sätta på en film, stalka en tv-serie eller läsa en bra bok i sällskap med lite godis. Svårslaget!
 
För att väga upp allt höstmys har jag även hunnit köra lite crosstrainer och lite styrka för mage, armar, rygg och rumpa. Lyxade sedan till det med omelett med svamp, skinka och riven ost till lunch ( i vanliga fall är den engelska standard lunchen cheese& ham toast) och nu relaxar jag. Funderar på att övertala flickan på att baka Banoffee paj med mig, hon gjorde det för några veckor sedan och det var så himla god! Aldrig testat det innan, inte ens hört talats om den!
Stort misstag Sverige!
 


Digestivebotten, toffeefyllning, grädde och banan 

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du måste lägga ut recept på den, såå gott det ser ut :D

Svar: Googlade på det, men det var bara massa krångliga! Ska se om jag kan sno receptet flickan använt på sin hemkunskap ;)
Alexandra

2013-10-25 @ 17:29:42
Postat av: Jasmine Lundvall

Åh vad gott det ser ut!

Svar: Det är så himla gott, lovar dig!
Alexandra

2013-10-25 @ 19:11:22
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

Svar: Tackar, häftigt att du är i Californien! Pluggar du där och isf vad? Är sugen på att studera utomlands nämligen :)
Alexandra

2013-10-26 @ 02:45:41
URL: http://liveticalifornien.blogg.se
Postat av: matilda almquist

Väntar på receptet ;)

Svar: HAha det hade jag glömt bort! Ska leta fram receptet!! :D
Alexandra

2013-11-21 @ 13:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0