Aztec i mitt ❤



Här har ni bilder på dagens inköp! Det var svårt att få med långkjolen på bild så fick improvisera lite där haha... Hade velat ha den korta toppen i svart också, men där fanns inte min storlek kvar :(
 
Favoritaffären New Look fanns i Abergavenny, lyckan!! De hade dessutom rea på massor av Aztec-mönstrade tröjor, byxor, kjolar- you name it! Därför är det inte svårt att gissa vem som tog med sig halva reautbudet in i provrummet... Jag, såklart!

Slutade med att jag fyndade dessa mönstrade underverk för 9 pund totalt= endast 98 kronor

Nu ska jag minsann och och springa en runda och sedan lite styrka på det. Det är bara på mina lediga dagar jag hinner att träna så då får jag passa på (Y)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0