Been there, done that

 
Vad kan man säga om dagen? 
KAOS.
 
Nä inte riktigt, men en del kaos, kulturkrockar blandat med lite shopping kanske beskriver dagen bättre?
Jag har för första gången i mitt liv varit på Hollister och jag är väldigt kär i butiken och fascinerad över att alla som jobbar där ser bra ut. Modeller som aldrig blivit kända kanske? Blev förstås kär i en tröja men då det är svindyrt får jag tråna över den på håll ett tag till.
 
 
Istället köpte jag "ful jeans" på Primark att ha i stallet, träffade andra Au Pairer/inhemska ungdomar (hahah det lät fult..) och höll på att missa tåget så jag och Fruszi fick spurta järnet hela vägen till stationen. Kände att det blev en deja vu på den händelsen.. ;)
 
Under kvällsmaten fick jag skrattattacker och blev utstirrad av flickan och mamman undrade om jag mådde bra. Bra fråga, behöver nog vila nästa dag jag har ledigt och bara ligga i sängen och se på massor av film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0