Bonne på halvtid?

Lyckan idag när flickan säger att jag är en jättebra Au Pair och att jag umgås mer med henne på kvällarna än de andra har gjort (då de egentligen är lediga, men ändå!) och pojken kramar en helt spontant. Gullungar!
 
Idag har jag ridit ut på flickans ponny och den hade lite problem med att den krullade ihop sig i formen och släppte bettet och när den släppte bettet när vi galopperade ute på en stor åker med två andra storhästar som drog på kände jag att jag hade velat rida ihop mig lite med den i paddocken först haha.. Men i Rom gör man som romarna, som talesättet så vist säger. Därför har jag även vallat och fångat får idag, jag är bonne på halvtid här ;)
 
När jag försöker leka fårherde fångades jag även på film hahaha så här har ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0