Kort och gott kallas det ju

Dagen har bestått av att underhålla pojken med lego för att han skulle lämna sin syster ifred med sin kompis ett tag. 

Har hunnit med en uteritt på Lizzie som var betydligt lugnare idag och övningarna för min sits gör redan verkan, känner mig mycket jämnare :D Överlycklig, som jag kämpat med detta i flera år och så har jag äntligen en lösning!! Lyckan!
 
Avslutade kvällen med X-factor och skäms över att jag tror jag kommer fastna för två nya pojkband. Damn you Alexandra! ( Kingsland Road och Rough Copy borde ni söka på direkt haha.. ;)

Lediga dagen imorgon är inställd så nu sätter jag klockan, sluter ögonen och laddar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0