Låt mig få lägga mig ner och dö en stund, tack på förhand.

 


Idag var första dagen på alla hästarna stått inne över natten: MYCKET att mocka. Men eftersom vi idag delade på arbetet kändes det t.o.m lättare än vanligt, det var istället resten av dagen som sög åt sig av min energi.
 
Vi vallade får, hämtade hästar i enorma hagar, vallade får igen och red sedan ut på vägarna och Captain kändes mycket trevligare än senast då han var lite kort i steget! :) Tror även jag har lyckats fjäska till mig en dressyrlektion för Ann-C, ska bli nyttigt att att faktiskt få svettas lite när man rider! 

Nu är jag dödstrött och ligger och försöker hålla mig vaken för att kolla bloggar *beroende*.. Hoppas ni inte blåser bort i Sverige, för nu kommer "min storm" över till er ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0