Let's run away and don't look back

Första prövningen idag då föräldrarna åkte på hunting och jag blev hemma med barn och hästar! Ännu lever jag och det svåraste var nog att få upp flickan på morgonen. Vi hann även med att ha en picknick i en av hagarna och leka efteråt. Dagen avslutades med en uteritt på fullblodet Captain, som är favoriten just nu, och X-factor! Nu slipper jag streama den och kan istället se den direkt på tv:n. Halleluja!
 
Imorgon är det ledigt igen och då ska jag med den ungerska Au Pairen till Cardiff, Wales huvudstad. Beroende på  hur trött jag är får jag se hur länge jag stannar där, annars ska jag ev. möta upp några fler Au Pairer där! :)
 
Pojken tyckte solen var för varm på picknicken och valde att lägga sig under själva filten... hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0