Oflyt

 

Flickan & ponnyn även jag rider! :) Tillräckligt suddig för att jag kan lägga ut den haha! (Y)


Har jag en j*vla förbannelse över mig eller något? Så fort jag börjar tycka om något så händer något dåligt.
 
Min favorithäst är nu halt och den andra som var himla trevlig har akut hovböld. Tack för den liksom.
 
Tillbaka till det positiva! Hade en bra uteritt på flickans ponny och idag fick jag till det bättre! Jobbade på i bra form och försökte få henne ärligt fram till bettet och kämpa på med hennes skritt. Hon har liksom bara en växel i skritten och lägger man till skänkeln vill hon hellre trava än länga steget. Så det ska jag jobba vidare på! I takt med att förtroendet för bettet ökar så kommer det bli enklare att korrigera :)
 
 
Avslutade kvällen med lego-bygge, nattsaga för pojken och sedan lite Pirates of the Caribbean med flickan. Hur tur får man ha och få ett värdbarn med exakt samma humor som en själv? Underbar och samma intressen, bl.a imponerade jag när jag sa att jag sett One Direction live ;)
 
Tur att man aldrig riktigt vuxit upp och lever kvar på barnnivå, perfekt för Au Pair jobbet haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0