Skett någon länkning?

Statistiken är lite över "det normala" så är det någon vänlig själ som länkat får ni gärna säga hej! :)
 
Kan ju även säga att jag idag har hunnit med massor! Uteritt på före detta galoppören Captain med Blossom som handhäst. Krävs lite teknik som jag ännu inte har när man möter bilar och andra hästar och fårflockar på vägar som bara har plats för en enda bil...
 
Jag har så klart fixat i stallet som vanligt, putsat, dammsugit huset, varit med när flickan red sin ponny och på kvällen åkte vi iväg på en vän till familjen som fyllde 50. Pojken roade sig i hoppborgen och flickan pratade om livet och somnade nästan på min axel. Hur söta är dessa barn!? Helt sjukt! 
 
På söndag ska jag antagligen åka med den ungerska Au Pairen till Cardiff, Wales huvudstad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0