Imorgon gäller det, igen

Imorgon ska jag ännu en gång sätta mig på ett flyg bort från Sverige utan en bokad hemresa.
 
Denna gång räcker det med ett flyg då jag ska till Wales till en familj med hästuppfödning som även håller på med både jakt och fälttävlan.  Dessutom rider båda barnen. Låter inte helt illa!
 
Om det blir bra vet man aldrig förrens man träffat familjen på riktigt, så det är bara att vänta och se. Håll tummarna för att det går vägen! :)
 
Snart kommer jag lägga upp deras hemsida så ni kan få läsa lite om det och jag ska nu återgå till att försöka packa ner både vanliga kläder och ridkläder i väskorna. Ett omöjligt uppdrag känns det som!
 
Fina Jersey-paradiset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0