Musik som är bra på riktigt


Denna tjej från "The Voice", alltså jag är förtrollad av hennes röst och harpan.
Ihop är det bara magiskt. Känner att jag vill lära mig spela harpa nu också haha!



Denna får mig att le, den effekten har pojkband på mig. Lite tragiskt? Ja.
Musiken får mig alltid glad och är den bästa städmusiken haha!



 

Jag älskar när band blandar in lite rapp på ena hörnet och här är ett gäng svenska pöjkar som gör just detta.
Tips från Ida som just nu befinner sig i Australien! ;)
 
Inlägg av Den typiske nordmann.

Detta är första gången Spotify har gett mig ett bra musiktips.
Denna tjej är bara fantastisk, bara ta dig tid och lyssa för fan.



Jag är måttligt inponerad av killen, men tjejen i denna video. Wow.
Hon bara känns så äkta och rösten bara rörde vid mig hjärta för en liten stund.


Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

aalla är så himla bra

Svar: Grymma är dom!
Alexandra

2014-04-27 @ 14:44:06
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0