Avskedsmiddag


Nya halsbandet skymtas på bilden. Hej Primark! ;)

Imorgon åker Ann-C hem till Frankrike och fortsätter sin utbildning igen.
 
Det har varit härligt att ha henne här, inte minst som ett par extra händer i stallet och med barnen utan också för att hon är så pratglad, ger mig tips på hur familjen fungerar (hon har ju varit här 9 månader innan), ger mig ridlektioner, skyller alla olyckor på mig då jag är "a black cat" enligt henne, vilket betyder att jag drar till mig otur. Kan inte annat än att hålla med.

Vi åt en redig avskedsmiddag på King of Prussia och skrattade mycket, en del var definitivt pga vinet haha...

Nä, jag vill inte att min franska buddie åker hem, även om jag blivit erbjuden att komma och hälsa på nere på franska kusten. Bläh, stanna och underhåll mig istället! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

Åh primark <3
- btw super fin bild på dig! :D

Svar: Primark i våra hjärtan!! <3Men tackar, skickar en virtuell kram till dig ju! :D
Alexandra

2014-02-10 @ 14:19:07
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jag får helt enkelt komma och hjälpa dig! ;)

Svar: Haha det är alltid uppskattat ;)
Alexandra

2014-02-10 @ 21:09:25
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0