Blodsockerfall & vacker utsikt

 


Hade en väääldigt lång arbetsdag och det gjorde att jag blev lättirriterad och sur. Dagen började med en lång uteritt där min häst var på tårna hela tiden (inte på ett bra sätt, jag snackar om det explosionartade sättet) och jag fascineras över hur engelsmän envisas med att bokstavligen ta sig fram över stock och sten, eller som idag: rätt igenom ett taggsnår.

Red sedan f.d hingsten Harley och ridmässigt var han sååå fin!

Han lär mig supermycket som ex. hur lätt jag kan vara i handen, svänga endast med benen och idag hittade jag nya knappar för att få till bättre galoppfattningar! Att han prejat in mig i väggen när jag gjorde i ordning honom var då förlåtet, iaf så länge jag satt på hans rygg ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0