Här hoppar vi över cavaletti


Precis kommit in från ett ridpass som jag tycker var väldigt intressant! Red f.d hingsten och han har fortfarande inte helt insett att han är valack så att säga...

Då han stått någon dag nu var han därför väldigt sugen på att showa till det för de andra hästarna och visade upp spansk skritt och tyckte att "trav cavaletti är för mesar" och bestämde sig därför att testa på studs. Som jag sa, ett intressant ridpass haha!

Måste säga att i övrigt skötte han sig kanon! Himla positiv till arbete och försöker alltid fast han inte fattar vad uppgiften går ut på, t.ex. cavaletti incidenten ovan... ;)

Nu ska jag förbereda fika för pojkens kalas (fyller år imon) och därefter blir det strykning av skoluniformerna inför den nya veckan! :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Älskar cremellos och skänkar! Så honom hade jag inte sagt nej till ^^

Svar: Ja, det är en fin häst! Jobbigt med hingstbeteende bara ;)
Alexandra

2014-02-25 @ 19:37:48
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0