Drömjeansen hittade



Värdmamman erbjöd sig att köra mig till Cwmbran (uttalas Comebran) och vi gick runt i massa roliga affärer! Primark är helt klart en favorit för
1: Det är svinbilligt.
2: De har snygga kläder med helt okej kvalite´.
3: Det är svinbilligt. Måste skriva det en gång till för att ni ska förstå hur billigt det är.
 
Idag köpte jag då denna outfit på bilden och tvekade ändå på kjolen då 80 kr kändes rätt mycket för att vara Primark... Sen insåg jag hur mycket jag hade fått pröjsa i Sverige och den fick följa med hem. Tröjan kostade 60 kr och var så söt att jag inte kunde låta bli. Sen blev jag deprimerad över en skitsnygg jacka som inte fanns i min storlek. Hatar sånt!
 
I övrigt har jag hittat mina drömjeans på Topshop som jag ska köpa nästa gång jag har tillräckligt med pengar på mig.
 
Möttes av "Vad ambiös du är!", "Ska du äta ett helt mål till LUNCH? Det är ju två lagade mat om dagen!" och chockade miner när jag kokade vanliga skruvmakaroner till lunch.

 Ja, på den nivån ligger lunchen här. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

Åh så snygg kjol :o

Svar: Aningens skrynkling, men jag håller med!
Förresten, kan du länka en sida att se Teen Wolf på? :)
Alexandra

2014-01-14 @ 11:07:47
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0