Säger en sak, gör en annan

Nä, det här pallar jag ju inte. Går ju runt och tänker "Åh, det ska jag berätta på bloggen", "Detta var ju intressant!", "Måste tipsa om denna filmen". Jag har haft blogg i för många år helt enkelt.

Update sedan sist.
 
Glömt att säga att valpen Buster åkt hem till ägarna (Själva Hunting-föreningen) och nu har vi fått hem en Dalmatiner! Kissar och bajsar överallt, väldigt fräscht. Som alltid med valpar i för sig, men de är ju så charmiga och sockersöta på något sätt, trots dålig personlig hygien.
Hur det nu går ihop.


Jag har påbörjat "Projekt rida till flickans ponny" och ska rida mer på ridbanan nu och försöka få henne mer liksidig!
 


JA, mina fina Bocaj har pinsamt nog ersatts med dessa mockachaps.
JA, familjen har en obession med prickar på sina djur. Snart målar nog pojken om sköldpaddorna...
 
Jag har väl sagt att de föder upp Appalosa?.. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för att du är tillbaka på bloggen :)

2014-01-31 @ 08:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0